Než kontaktujete podporu
Než kontaktujete technickou podporu, využijte podrobné nápovědy na stránkách Podpora a nápověda. Ušetříte tím čas sobě i nám, protože budeme moci vyřídit rychleji dotazy klientů, které nejsou v nápovědě obsaženy.
Jak kontaktovat podporu
Telefonní kontakt je určen pro obchodní dotazy, nikoliv pro technickou podporu. Po telefonu si Vás nemůžeme nijak autorizovat. Na písemné požadavky odpovídáme velmi rychle, obvykle v řádu minut nebo desítek minut a to i ve večerních hodinách, o víkendech a o svátcích.
Vždy uvádějte název domény a skriptu, kterého se problém týká či další podrobnosti, tak abychom byli schopni lépe identifikovat příčinu.
Datacentrum
Servery jsou umístěny na páteřní síti společnosti SH.cz s.r.o., Sazečská 595/10, 108 00 Praha 10 Malešice